Problemer med TV eller Bredbånd? Ring på 8830 3030 - Hverdage kl. 08-22, Weekend-helligdage. kl. 09-17

fremtidens_netvaerk

Hvad betyder det for mig?

Vonge Antennelaugs medlemmer får adgang til nyt giganet netværk.

Stofa er netop gået i gang med en omfattende opgradering af kabel-tv nettet i Vonge. Det betyyder at medlemmerne af Vogen Antennelaug fra den 2. juli har adgang til nye muligheder.

Glæd dig til en masse giganet-fordele:

  • Fremtidssikret internet på op til l .000 Mbit, der kan trække alle de nye digitale muligheder
  • Et stabilt tv- og internetsignal med færre fejl og forstyrrelser
  • Adgang til flere knivskarpe tv-kanaler
  • Tv-kanaler i ultra HD (4K-kvalitet), så du undgår pixeleringer og slørede billeder

Vil du vide mere?, se på: stofa.dk/giganet

Medlemmerne af Vonge Antennelaug bliver løftet langt ind i fremtiden med denne opgradering. Den nye teknologi betyder, at kabel-tv nettet fuldt ud matcher de hastigheder, der tilbydes på det konkurrerende fibernet.

Opgraderingen sker i Vonge i perioden den  17. juni til den 1. juli,

Kapaciteten på det nye kabelnet i Vonge overgår langt medlemmernes nuværende internetforbrug. Men udviklingen går stærkt. Internetforbruget stiger cirka 35 pct. hvert år, og i takt med at vi alle sammen bruger nettet til flere og flere ting og får koblet flere og flere tv-bokse, iPads og musikanlæg på nettet, stiger behovet for stabilt og lynhurtigt bredbånd også. Ser vi nogle få år frem vil mange nok have højopløst 4K-indhold kørende på 3-4 skærme samtidig i hjemmet. Det stiller store krav til internetforbindelsen, men medlemmerne af Vonge kabelnet, vil have adgang til dette, allerede fra den 2. juli.

Afbrydelser af TV & Bredbånd

En så omfattende opgradering af kabelnettet kan ikke laves uden afbrydelser.

Det betyder at alle medlemmer bliver berørt.

Du skal være opmærksom på følgende den 1. juli:

  • Du skal indstille dit tv og lave en kanalsøgning, når vi er færdige med at opgradere.
  • Det er vigtigt, at du først foretager kanalsøgningen om eftermiddagen, efter vi er færdige med installationen
  • Du kan finde hjælp til kanalsøgningen på stofa.dk/vonge
  • Du skal tilkoble dit nye udstyr dvs. modem og eventuelt SmartT v-boks

Der arbejdes dagligt mandag - fredag i perioden kl. 06.00-16.00, og de sørger for at anlægget er kørende inden de tager hjem.

Der kan dog være enkelte medlemmer hvor man oplever at der mangler enten TV signal eller Bredbånd, og sker dette skal du kontakte supporten, der vil sørge for at få tilkaldt en tekniker. (Se kontaktnummer til support herunder).

Hvis du i dagtimerne bliver utålmodig, kan du gå ud på vejen og kigge efter en bil fra Stofa, og gå hen og spørge pænt om hvor længe teknikeren forventer det tager inden signalet kommer tilbage.

kundeservice