Opdatering 21.10-kl. 09.30

Så er problemet udbedret.
Hvis ikke du kan komme på nettet, skal du prøve at genstarte dit modem. Sluk for det og vent 15 sek. inden du tænder igen. Der går normalt 3-4 min med en genstart.
Virker det efter genstart stadig ikke, så ring til Stofa kundeservice på 8830 3030 – Hverdage kl. 08-21.
 
Vi skal endnu engang beklage de gener dette har givet vores medlemmer.

Opdatering 20.10-kl. 21.20
Vi har fortsat problemer med tv og internet i Vonge.
Vi forventer at signalet er tilbage igen i morgen onsdag kl. 10.00

—————————————————–

Vi oplever desværre et stort kabelbrud der berører alle vores medlemmer.
Et firma har gravet to lyslederkabler over på vores forsyningsvej.

Teknikere har været på fejlfinding og udbedring hele dagen. Vi forventer ikke at få signal igen før tidligst i morgen formiddag.

Vi beklager stærkt de problemer dette giver for vores mange medlemmer, men det er desværre helt ude af både vores og Stofa´s hænder.